استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

جلسه سوم گیم میکر 8 پرو (تمامی اجزا)


در این کتاب همه اکشن ها و اونت ها و تنظیمات و ... توضیح داده شده.

به دلیل زیاد بودن این چیز میزا من نتونستم همشو توضیح بدم و یک کتاب آماده قرار دادم که از سافت گذر دانلود کرده بودم.

....................................

دانلود
حجم: 1.21 مگابایت
...................................

 

  • ۴۷۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۵ نظر

فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۸
سلام اگر میشه گیم میکر فارسی رو در سایتت بزار تا من دانلود کنم اون عکس هم که نشون دادم از اینترنت گرفتم من که گیم میکر فارسی رو پیدا نکردم ببین تو پیدا می کنی بزار در سایتت باتشکر

پاسخ :

حتما می گذارم این نسخه در گیم میکر پلاگین (یه سایته) موجود هست.
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۹
اگر میشه همین الان بزار چون من نیاز دارم باتشکر

پاسخ :

متاسفانه گیم میکر پلاگین منحرف شده.من هیچ مطلبی درباره بازی سازی توش نمی بینم همش تبلیغاته.
ولی نگران نباش دارم دنبالش میگردم.
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۹
یعنی چی  گیم میکر فارسی رو نمی گذاری

پاسخ :

پیدا کردم صبر کن توی پست بزارمش.
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۹
دستت درد نکنه
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۹
پس چرا نگذاشتید

پاسخ :

سرعت اینترنت پایین هست طول می کشه
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳