استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

دانلود بازی ماشین های قراضه 2 رئیس بزرگ

 

بازی "ماشین های قراضه 2 رئیس بزرگ" یک بازی ماشینی هست که برای اولین بار از قوانین فیزیک نیز پیروی می کند و همین نیز باعث هیجان انگیز تر شدن بازی می شود. این بازی با موتور قدرتمند گیم میکر استودیو 1.4 ساخته شده و تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز می باشد.

این بازی نسخه دوم بازی ماشین های قراضه است. این بازی داستان خاصی ندارد و بیشتر جنبه آزمایشی دارد، به همین دلیل بازی بسیار کوتاه است.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

ویژگی ها:

*حجم: کم

*گرفیک: ساده

*سبک: رانندگی

*پلتفرم: ویندوز

*موتور مورد استفاده: گیم میکر استودیو 1.4

 

  • ۲۲۶۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۱۶ نظر

نیما محمدی
۹۷/۰۶/۲۴
داداش نمیشد مثلا بجای اینکه خودت ماشینو بکشی عکسشو بزاری این جوری خیلی قشنگتر میشه

پاسخ :

میشه ولی کمی زمان بر هست چون باید ویرایشش کنم.
انشا الله بازی های بعدی.
کافه پازار
۹۷/۰۶/۲۷
کسب درآمد به دلار بدون سرمایه(حتما بخوانید)
این یک بازاریابی نیست مطمعن باشید
بدون نیاز به سرمایه بیت کوین به دلار دریافت کنید
فقط کافیست یک کامپیوتر متصل به اینترنت داشته باشید
جهت مشاهده آموزش کامل بصورت متنی و ویدیویی به وبسایت مراجعه نمایید
http://www.cafepazar.ir/

و یا به کانال تلگرام زیر مراجعه نمایید
@cafepazar
اخبار کافه پازار
۹۷/۰۶/۲۷
کسب درآمد به دلار بدون سرمایه(حتما بخوانید)
این یک بازاریابی نیست مطمعن باشید
بدون نیاز به سرمایه بیت کوین به دلار دریافت کنید
فقط کافیست یک کامپیوتر متصل به اینترنت داشته باشید
جهت مشاهده آموزش کامل بصورت متنی و ویدیویی به وبسایت مراجعه نمایید
http://www.cafepazar.ir/

و یا به کانال تلگرام زیر مراجعه نمایید
@cafepazar

پاسخ :

واااای چقدر تبلیغات می کنی.
همون یکی کافی بود.
علی تیموری
۹۷/۰۶/۳۰
صالح برات یه طرح دارم !

پاسخ :

چه طرحی؟
علی تیموری
۹۷/۰۶/۳۰
یه بازی . من کاراکتراشو طرح کردم تو بسازش فقط یادت باشه با یه برنامه تغیر فرمت یه بار دیگه فرمتشو تفیر بده .

پاسخ :

باشه.
حالا مگه فرمتش چی هست؟
علی تیموری
۹۷/۰۶/۳۰
من خودم خواستم بسازمش ولی چون آنلاین فرمتشو عوض کرده بودم گیم میکر نشون نمیداد . png فربدیل بشنتشونه باید دوباره تد

پاسخ :

:)
Admin :)
۹۷/۰۶/۳۱
دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید

پاسخ :

چشم حتما دنبالتان می کنم.
◕‿◕احمدرضا مرادی◕‿◕
۹۷/۰۷/۰۴
لطفا به وبلاگ من سر بزنید
===============
نام وبلاگم : بیانی ها
موضوع : تبلیغ رایگان وبلاگ ها
===============
حتما سر بزنید میتونم وبلاگ شما را هم معرفی کنم.

پاسخ :

●_●
امیر فولادپناه
۹۷/۰۷/۲۹
سلام اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم لینکمو ثبت کن و بگو منم ثبت کنم امشب تا 12 هستم.

fouladiamir1.blog.ir

پاسخ :

لینک شدید
امیر فولادپناه
۹۷/۰۸/۰۴
سلام شماهم لینک شدید.
متشکرم

پاسخ :

:-)
amirhosin (:
۹۷/۰۸/۰۶
داداش یه چیز بگم ناراحت نشو سطح بازی سازیت مبتدی هست

اولا پروژه ات کامل کن بعد لینکشو بزار

دوما از رنگ های مختلف استفاده کن نه یه رنگ چشمامون هم درد میاد اینجور قرمز خالی باشه

سوما اولل دوما خخخخخخخ

پاسخ :

موافقم.
اولا ایین بازی کامل هست.چون اولین بازی در نوع خودش هست این قدر ساده هست و گر نه سعی می کنم یه بازی کامل بذارم.
دوما دیگه از این به بعد می خوام سبک گرافیکی بازی هام رو تغییر بدم.
سوما ممنون که نظر دادی خخخخخخخ
مهدی قاسمی
۹۷/۰۸/۱۰
دارم دانلودش میکنم*_* خسته نباشی

پاسخ :

شما هم خسته نباشی
مهدی قاسمی
۹۷/۰۸/۱۷
در رابطه با نظرسنجی قالب جدیدتون:
متاسفانه نظرسنجی رو بسته بودین:) اینجا نظر میدم بااجازتون:)
برای گرادینت میتونی از رنگ های زرد و مشکی و یا نارنجی با قرمز استفاده کنی، البته شفافیت رنگ ها هم مهمه، بنظرم کم رنگ تر باشه بهتره، خوب این نظر من بود شاید بقیه نپسندن، نظر بقیه هم محترمه،
موفق باشی

پاسخ :

ممنون از این که نظر دادید.
FAZEL UNITY
۹۸/۰۴/۱۱
سلام
این صدا تفنگ صدا M4 با صدا خفه کن تو CS 1.6 نیست ؟

-----------

خیلی با حال بود اصلا فکرشو نمیکردم بشه با Game Maker همچین بازی ساخت!

پاسخ :

سلام
نمی دونم. cs 1.6 چیه؟

----------

تو نسخه استودیو میشه.
FAZEL UNITY
۹۸/۰۴/۱۱
CS 1.6 = Counter Strike

پاسخ :

پس برای بازی هست.
بهنام سیم جو
۹۹/۰۳/۱۸
*حجم: کم D-:

پاسخ :

والا چی بگم؟!
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۲