استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

در حال ساخت بازی هستم

همون طور که می دونید چند روز پیش یه دمو از بازی که در حال ساختش هستم (تونل مرگ) منتشر کردم.

لینک دمو:

http://upprom.blog.ir/post/دانلود-دموی-بازی-تونل-مرگ

 

در حال حاظر روی همون کار می کنم.

متاسفانه وزن اجسام مثل ماشین ها رو خیلی زیاد گذاشتم و به همین خاطر با مشکلات زیادی مواجه شدم.

برای مثال وزن ماشین در بازی ماشین های قراضه 2 رئیس بزرگ 900 بود ولی تو این بازی...

170000 هست!!!

گشتاور تو بازی ماشین در بازی ماشین های قراضه 2 رئیس بزرگ 200,000 هست ولی تو بازی جدید...

8,000,000,000 هست!!!

خب یکمی طول می کشه، باید اعدادو کم کنم، دیگه شورشو در آوردم!!!

منتظر باشید...

  • ۲۶۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۲ نظر

هادی جعفرزاده
۹۸/۰۶/۱۲

خیلی خوبه فقط سعی کن اون مشکلاتی که تو اون نقد توضیح دادم را باز در این بازی تکرار نکنی‌.

در ضمن یه خبر خوب برات دارم به زودی عصر شیطان رو نقد می‌کنم منتظر باش

پاسخ :

بله دارم سعیمو می کنم.
ممنون
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۶/۱۲

ایول-اگه کمک خواستی بگو

(در زمینه ی تبلیغات یا طراحی گرافیک)

پاسخ :

گرافیکش رو می خئام صد در صد اختصاصی بسازم
در مورد تبلیغات بعدا...
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۲