استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

دوره آموزش گیم میکر

سلام

یه خبر خوب براتون دارم!!!

دوره آموزش گیم میکر 8 پرو بعد از مدارس (هر وقت معلوم شد چی به چیه).


قسمت‌های دوره:

  • مقدمه
  • دانلود و نصب
  • آشنایی با محیط
  • ساخت یک آبجکت
  • ایونت و اکشن
  • حرکت آبجکت
  • تغییر اسپرایت
  • ذخیره کردن بازی
  • دیالوگ
  • اکشن‌های پرکاربرد
  • ساخت یک بازی نمونه
  • انتشار بازی


اگه پیشنهادی دارید بگید

  • ۶۳۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۹ نظر

Ali Eslami
۹۹/۰۳/۰۷
پیشنهاد که خودت گلی هر چی صلاح بدونی همون خوبه ولی اگه بشه بازی ماجرایی باشه منظورم حالت شب داشته باشه دارک باشه زیاد روشن نباشه !!! مثل بازی های دزد بی مزد جنگل سیاه 41148
و ... البته اگه بشه نشه هم بیخیال :| اینم یاد بده چطوری یک دیالوگ نشون داده بشه و بعدش بره

پاسخ :

ممنون از پیشنهاداتت
معلومه از بازی ترسناک خوشت میاد
لیمبو رو بازی کردی؟
علیرضا آهنی
۹۹/۰۳/۰۷
هروقت معلوم شد چی به چیه (((:

پاسخ :

:)
Ali Eslami
۹۹/۰۳/۰۷
نه والله بازی نکردم آره خیلی اهلشم ولی خیلی سری هم میترسم XDXDXD
از بازی ترسناک و آنلاین که خوشم اومده و بازی کردم Pacify هست بازی با حالی هست

پاسخ :

XD
Ali Eslami
۹۹/۰۳/۰۷
لمبو رو رفتم دیدم عالیه خیلی دوست دارم همچین بازی بسازم من با یونیتی کمار میکنم البته قبلا با کانستراکت و گیم میکر بود ولی الان یونیتی هستم من با انیمیشن سازی زیاد مشکل دارم با کد ها بدم نباشم خوبم

پاسخ :

تا به حال چند تا بازی ساختی؟
فکر کنم لیمبو رو با یونیتی ساختن
Ali Eslami
۹۹/۰۳/۰۷
فعلا بازی که بسازم تموم بشه نشده یعنی ایده خوبی ناشتم یا زیاد جدی روش نبودم ولی دوست دارم یکی بسازم و انتشار بدم در این سبک ترسناک ولی نمیدونم !!!

پاسخ :

ساخت بازی خیلی حوصله می‌خواد! (به وضوح می تونی کم حوصلگی من رو تو بازی هام ببینی خخخخخخخ)
به هر حال امیدوارم یه روزی به نتیجه برسی
:)
رادمهر ..
۹۹/۰۳/۱۳
سلام
ببخشید میشه کد باکس اخبار رو بدید؟؟؟

پاسخ :

سلام
<div class="article mizfa-card-2 mizfa-margin mizfa-white mizfa-container">
<h4>متن شما...</h4>
</div>

بعد <div class="row mizfa-col l8 s12 mizfa-border-right-dashed"> بذارید.

رادمهر ..
۹۹/۰۳/۱۳
ممنون
ببخشید 2 رو تو css بریزم؟؟

پاسخ :

نه
منظورم این بود که اون تیکه کد رو تو بخش ساختار بعد اون کد بذاری.
اگه جستجوش بکنی تو ساختار قالبت هست. کد منو بعدش بذار.
:)
Mhds 82
۹۹/۰۳/۱۳
خوی چه وقت میخوای بزاری با گیم میکر تا ساخت هوش مصونوعی و این طور چیزا رفتم ولی هنوز عاشق کانستراکت هستم😅😅😅😅😅😅😅
خوب میخوام آموزاشاتو ببینم شاید یه بازی با ترکیب چند انجین ساختم!

پاسخ :

اول تیر شروع می‌کنم
فعلن که مدرسه ما رو ول نمی‌کنه
mahdi beiki
۹۹/۰۳/۲۷
لطفا حجم هر قسمت کمتر از 100 مگ باشه
و کفیت خوبی داشته باشه

پاسخ :

نکته مهم: دوره متنیه
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳