استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

سورس بازی حدس عدد (پایتون)

سورس بازی حدس عدد برای کسایی که پایتون دوست دارن.

در این پست همون طور که گفتم سورس یک بازی حدس عدد رو قرار دادم. در این بازی برنامه به طور شانسی یک عدد بین 1 و 10 انتخاب می کند و سپس از پلیر می خواهد که حدس بزند آن عدد چیست، البته راهنمایی هم می کند.

توجه: برای اجرای این بازی به نرم افزار پایتون نیاز است (25 مگ بیشتر نیست)

 

  • ۱۰۸۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۲ نظر

فاروق کریمی زاده
۹۸/۱۰/۲۱
بهتر نیست لینک دانلود پایتون از خود سایتش باشه؟
نمیدونم شاید هم بهتر نباشه.
دو مورد داخل کد دیدم بهتره اصلاح بشه:
به جای try except از if else استفاده بشه بهتره، خرجش کمتره.
دو عدد حقیقی یا با هم برابرند یا یکی از اون یکی کوچک‌تر هست و حالت دیگه‌ای نداره پس اون قسمت آخر شرط‌ها بیهوده هستش. یعنی هیچ وقت اجرا نمیشه.
موفق باشید

پاسخ :

بله اصلاح می کنم
ممنون
شما چند سال تجربه برنامه نویسی با پایتون دارید؟
:)
فاروق کریمی زاده
۹۸/۱۰/۲۱
فکر کنم از ۲۰۱۵ به اینور.
البته حدود یک یا یک و نیم سال هست که همزمان کامن لیسپ هم کار میکنم ولی تا قبل از اون و بعد از ۲۰۱۵ تقریبا فقط پایتون بوده.
اوه دارم زیادی حرف میزنم. ببخشید :))

پاسخ :

از مهارتتون معلومه که خیلی تجربه دارید
نه اشکالی نداره XD
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۲