استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

جلسه اول گیم میکر 8 پرو (معرفی)


با سلام من در این جلسه می خواهم شما را با گیم میکر 8 پرو آشنا کنم.گیم میکر 8 پرو یک موتور بازی سازی محبوب و مناسب برای تازه کاران و افراد حرفه ای است.

چرا گیم میکر 8 پرو ؟

موتور های بازی سازی زیادی در دنیا وجود دارند مثل (یونیتی ، آنیریل ، گیم گورو ، کنستراکت ، بیلد باکس ، گیم سالاد و ...) اما در بین این همه موتور بازی سازی گیم میکر 8 پرو بسیار ساده تر و راحت تر از بقیه است.بازی سازی با گیم میکر نیازی به کد نویسی ندارد.البته می توان از کد نویسی هم استفاده کرد اما وجود اکشن های اماده در این موتور بازی سازی نه تنها باعث سادگی و آسانی کار با ان شده بلکه سرعت ساخت بازی را تا 80% افزایش می دهد.

آشنایی با محیط :

.............................................................................................................................................

دانلود گیم میکر 8 پرو :

دانلود
حجم: 9.41 مگابایت
توضیحات: فرمت rar
………………………………..

  • ۸۸۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۱۰ نظر

فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۴
خیلی عالی بود واقعا ممنون ولی اگر میشه یه اموزش از یک بازی که خودت ساختی رو به صورت فیلم یا عکس یا توضیح بزاری من خیلی دوست دارم بازی درست کنم خیلی ممنون
اگر میشه این مطلب ها هر یک ساعت بزارید که زود تموم شه تا من بازی درست کنم ممنون

پاسخ :

اگه دوست دارید می تونید به صفحه من در آپارات بروید و فیلم های آموزشی را ببینید.
در مورد حرف دومتون که هر ساعت یک مطلب بزارم باید بگم همین که روزی یک مطلب بزارم سختمه چه برسه به این که هر ساعت یک فیلم آموزشی بزارم.("_")
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۴
من رفتم در صفحه اپارات شما ولی کامل یه بازی رو اموزش نمیدید فیلم اولی رو که دیدم فقط یه شکل ساختید که به راست و چپ بالا و پایین می رود اگر می خواهید یه اموزش رو بزارید کامل در اپارات بگذارید باتشکر

پاسخ :

پس باید یه مدتی صبر کنید تا یک فیلم آموزشی کامل رو قرار بدم.
ممنون که به وبلاگم سر می زنی.
محمد مهدی جوزقی
۹۷/۰۶/۱۴
خیلی عالی بود بازم از این اموزش ها رو بزارید باتشکر

پاسخ :

ممنون حتما
ناشناس
۹۷/۰۶/۱۴
واقعا عالی بود ممنون

پاسخ :

:)
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۴
باشه من صبر می کنم ولی یه بازی خوب همراه بافیلم درست کن و توضیح هم بده هنگام درست کردن در فیلم
باتشکر

پاسخ :

چشم.
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۴
چند روز دیگر اماده میشه می خواهم بدونم تا در سایتت حضورداشته باشم؟

پاسخ :

نمی دونم به احتمال زیاد روزی یک بخش میگزارم.
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۷
اگر میشه این قسمت ها رو که گفتم در سایتت توضیح بده باتشکر

پاسخ :

کدوم قسمت ها؟
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۷
ادرس اونت رو توضیح ده

پاسخ :

متوجه نشدم میشه بیشتر توضیح بدی درباره چی حرف میزنی؟
فرید پرهمت
۹۷/۰۸/۱۱
امیدوارم حرکتتون پایدار باشه...

پاسخ :

^_^
چراااا
۹۹/۰۵/۱۴
لینک کار نمیکنه؟ من کامل بلدم با گیم میکر کار کنم بازی می زارم باید با تفنگ آنمی بزنیم بازی ۲ نفره و ...... اما گیم میکر پرو را دوباره پیدا نمیکنم ۳ روز دنبالشم لطفا کمکم کنید

پاسخ :

شرمنده
این پست خیلی قدیمیه
از این لینک استفاده کنید:
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳