استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

نظرسنجی "بازی رو چطوری بسازم؟"

سلام، نمی دونم خبر دارید یا نه ولی استودیو پارادوکس بنا به دلایلی ساخت یک بازی به سبک mini militia روبه من سپرده. و حالا می خوام بدونم که دوست دارید بازی رو چطوری بسازم.

خب بهم بگید که با کدوم گزینه موافق هستید.

1. ترسناک باشه، پر از زامبی و هیولا

2. معمولی باشه

3. فانتزی باشه، با رنگ های شاد

4. اگه نظر دیگه ای دارید بگید...

از بخش نظرات که پایین همین پست هست نظرتون رو بگید (برام خیلی مهمه پس حتما نظر بدید).

  • ۲۷۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۱۶ نظر

amirhosin (:
۹۸/۰۵/۱۹

به نظرم فانتزی باشه بهتره :)

پاسخ :

ممنون از نظرتون
m_r _j
۹۸/۰۵/۱۹

به نظر من ترکیبی از همه باشه

چون من  mini militia رو بازی میکنم گاهی اوقات فک میکنم اگر به یه سبک خاص باشه ناجور میشه 

یه چند مورد خشن داشته باشه

یه چند مرود فانتزی 

و...

پاسخ :

فکر جالبیه.
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۵/۱۹

به نظر من ترکیبی از همش باشه

پاسخ :

ممنون از نظرتون.
BlackJack ...
۹۸/۰۵/۱۹

ترکیبی از اکشن و فانتزی باشه

پاسخ :

سبکش یه جورایی اکشن هست.
ممنون از نظرتون.
علیرضا آهنی
۹۸/۰۵/۱۹

بازی Open world باشه (:

پاسخ :

منظورتون اینه که بی پایان باشه؟
نویسنده آشنا
۹۸/۰۵/۱۹

 بازی های معمایی و فکری ، اگر بخوای منظورم رو بهتر بفهمی ، روی موبایل بازی 

Machinarium یا

بازی Samorost 3 رو نصب کن و سعی کن مراحل رو رد کنی، این جور بازیا حسابی مخاطب رو ساعت ها سرگرم حل کردن معما میکنه:)

حتما دو مورد بالا رو امتحان کن!

پاسخ :

ماشینیروم رو تو کامپیوتر بازی کردم خیلی جالبه
اگه وقت کردم یه بازی معمایی هم میسازم
ممنون از نظرتون.
هاجر ..
۹۸/۰۵/۱۹
گزینه یک بهتره ترسناک و پراز زامبی:)

پاسخ :

ممنون از نظرتون.
علیرضا آهنی
۹۸/۰۵/۱۹

آره مثل minecraft یا gta

اینو نگاه کن:

https://github.com/jte/GTASA

پاسخ :

یکمی سخته ولی یه امتحان می کنم، شاید بتونم.
ممنون از پیشنهادتون.
معلمی از جنس اینده
۹۸/۰۵/۱۹

سلام

به نظر من بازی رو به سبک استراژی درست کن.

مثل بازی شاه دزد اگر روی لینک زیر کلیک کنی متوجه می شوی.

لینک:https://cafebazaar.ir/app/com.paeezanstudio.looters

پاسخ :

سلام
سبک بازی از پیش تعیین شده.
انشاالله بازی های بعدی.
sokoot 197
۹۸/۰۵/۱۹

الان فقط سعی کن خلاقیت به خرج بدی . بازی رو اعتیادآور طراحی کن . کاری کن که ارزش تکرار زیادی داشته باشه . از بعد فنی چیزی کم و کسر نذار . سعی کن باگ نداشته باشه . بعد از همه ی این موارد ، وقتی نتیجه اون چیزی شد که انتظارشو داشتی اونوقت روی مسائل گرافیکی کار کن . جنبه های بصری و هنری بازی رو بهشون بها بده . اگه بازیت دو بعدیه یک بک گراند حرفه ای میتونه به زیبایی بازیت خیلی کمک کنه . 

خب حالا جواب نظرسنجی بالا : 

نظر من اینه که چند تا مرحله درست کنی . یکی فضا دارک و جدی باشه با نورپردازی های زیبا . یکی فانتزی و شاد باشه . اون یکی هم زامبی ولی اگه حجم کاری زیادی برات سنگین میشه بهتره همون یک محیط درست کنی ولی دارای چند بخش متنوع

پاسخ :

ممنون از پیشنهاداتتون
تمام سعیم رو می کنم تا بازی خوب بشه.
البته نمیدونم چی کار کنم که بازی اعتیاد آور بشه، آدم با آدم فرق میکنه.
:)
Dr Cyber32
۹۸/۰۵/۱۹

تا تعریفت از فانتزی چی باشه.‌‌..

اگه منظورت گرافیکی شبیه به فورتنایت هست خوبه.

پاسخ :

فورتنایت که سه بعدی هست.
منظورم گرافیک بازی هست.
ممنون از نظرتون.
عرفان ...
۹۸/۰۵/۱۹

گزینه یک ☻

پاسخ :

:)
علیـــــ ََ
۹۸/۰۵/۲۰

هیچ کدوم 

به نظر من یه بازی فکری و معمایی باشه بهتره 

 

*به شخصه برام داستان بازی و جذاب بودن داستان مهم تر از گرافیک و بقیه چیزایه بازیه

پاسخ :

باشه یکم معما هم توش میذارم.
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۱۱/۱۰
سلام.از اون جایی که استودیو پارادوکس این بازی رو به شما سپرده میخواستم بدونم به جای وبلاگی که حذف کردن وبلاگ دیگه ای دارن؟

پاسخ :

سلام، بله
مکس ورژن:
maxversion.rozblog.com
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۱۱/۱۱
مرسی

پاسخ :

خواهش می‌کنم
Mhds 82
۹۹/۰۲/۱۱
سلام فانتزی باشه 😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

سلام
😨😨😨
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۲