استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

هشدار برای بازی سازان!!!

سلام.

بازی سازان عزیز توجه کنند اگر با موتور گیم میکر استودیو بازی می سازند حتما بازی را به صورت YYC خروجی بگیرند، در غیر این صورت بازی در حالت ماشین مجازی خروجی گرفته میشه و این طوری بازی شما در بعضی از کامپیوتر ها اجرا نمی شود و در بعضی از جا ها ویروس شناخته می شود.

دیگه من گفتم، می خوای عمل بکن می خوای نکن.

اگر نمی تونی به صورت YYC خروجی بگیری از نسخه 1.4.1757 استفاده بکن، من با همین نسخه کار می کنم.

(من خودم تمام بازی هایی که تا به حال اینجا گذاشتم رو به صورت VM خروجی گرفتم، از این به بعد به صورت YYC خروجی می گیرم.)

  • ۲۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۱ نظر

معلمی از جنس اینده
۹۸/۰۳/۱۰
پس بگو من یه بازی ساختم برای مسابقات فرهنگی و هنری بعد به اموزشگاه مدرسه تحویل دادم ولی فردا به من گفت که بازی ات اجرا نمیشه پس برای همین بود.

پاسخ :

بله احتمالا. منم وقتی بازیو در حالت پروتابل خروجی می گیرم سیستم اونو ویروسی اعلام می کنه.
یه بار هم یه نظر دادن که بازی نصب نمیشه.
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳