استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

وبلاگ بازگشایی می شود + خبر خوب!!!

سلام دوستان.
امروز وبلاگ دوباره باز گشایی شد.
در اینجا یکسری تغییرات این وبلاگ رو براتون میذارم.
:)
:)
تغییرات این وبلاگ:
1. قالب عوض شد
2. مطالب مربوط به بازی ها کلا تغییر کرد (خودتون برین ببینین)
3. مطالب بی خود حذف شدن

خبر خوب:
1. به زودی فیلم آموزش ساخت بازی یوهاهاها به درخواست یکی از دنبال کننده ها ضبط میشه
2. به زودی بازی منطقه ممنوعه ساخته میشه

خداحافظ...
  • ۴۹۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۱۷ نظر

معلمی از جنس اینده
۹۸/۰۴/۰۸
خیلی هم خوبه موفق باشی.

پاسخ :

ممنون
وبمستر
۹۸/۰۴/۰۸
سلام تبریک میگم بهتون ولی این که شما مطالبتون رو حذف کردید ضربه میخورید چرا قطعا تو گوگل ایندکس شده و کاربری اون مطلب رو باز کنه با صفحه 404 رو به رو میشه که برای وبتون ضرر داره و اگه این مطالب زیاد بوده به احتمال 90% وبتون توی بلاک لیست گوگل قرار میگیره
موفق باشید

پاسخ :

سلام
ممنون
مطالب خیلی بی ربط بودن و اکثرا توی صفحه اول وبلاگ هم نیشون داده نمی شدن.
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۹۸/۰۴/۰۸
خیلی هم عالی
موفق باشید :)

پاسخ :

ممنون
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
سلام شما فقط با گیم میکر کار کردین؟
گیم انجین دیگر هم کار نکردین

پاسخ :

سلام
فقط با گیم میکر و گیم میکر استودیو
یه مدت می خواستم با یونیتی کار کنم ولی خیلی هنگ می کرد
شاید در آینده با موتور های دیگه هم بازی بسازم
ممنون از نظرتون
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
و یه چیز دیگه تبادل لینک کنیم هردمون هم که دولوپر هستیم 😊😊😊

پاسخ :

حتما
ملینا ...
۹۸/۰۴/۰۸
موفق باشید

پاسخ :

ممنون
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
میخواستم بپرسم با زبان gml و فیزیک کانستراکت مسلط کامل دارید

پاسخ :

خیر
خیلی به یادگیری gml علاقه ندارم، دارم پایتون یاد می گیرم.
منظورتون از فیزیک کنستراکت، فیزیک موتور کنستراکت هست؟
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
و یه سوال دیگه کنار لینکتون همون لوگوتون رو بچسبونم یا عکس دیگری در نظر دارید؟

پاسخ :

همون لوگو خوبه
:)
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
اشتباه نوشتم باید مینوشتم فیزیک گیم میکر😅😅😅😅😅

پاسخ :

گیم میکر فیزیک خاصی نداره ولی گیم میکر استودیو از box2d استفاده می کنه که نیازی به کد نویسی نداره
البته بعضی جاها به برنامه نویسی هم نیاز میشه.
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
یه مشکلی برا وبلاگم پیش اومده البته برا قالبش الان 10 دیقه ای لینکت میکنم

پاسخ :

:)
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
گفتم مشکلی نداره که یکم دیر مثلا بعد نیم ساعت لینکت کنم

پاسخ :

نه مشکلی نیست هر وقت خواستی لینک کن
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
سلام مجدد با افتخار لینک شدید
و ون کدی که برام فرستادی کد چیه
کد بک گراند بود
و یه چیز دیگه چطور ساختیش

پاسخ :

سلام
این کد بک گذاند وبلاگتون رو تمام صفحه و ثابت می کنه
با سی اس اس
Dr Cyber32
۹۸/۰۴/۰۸
تبریک:)
یه پیشنهاد هم دارم برات اونم اینه که به نظر "من" تم ابی وبلاگت رو به سبز تغییر بده (چون احساس زنده بودن به وب میده مخصوصا وقتی پس زمینه سفید باشه)
tnx ;)

پاسخ :

چون لوگو وبلاگم آبی هست رنگ پیشفرض وبلاگم آبیه
ولی می خوام توی عید ها و جشن ها رنگ رو سبز کنم و توی شهادت ها قرمز و سیاه.
ممنون از نظرتون
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
ممنون قالب وبلاگم عالی شد

پاسخ :

قابلی نداشت
پیشنهاد می کنم html و css رو در حد مبتدی یاد بگیری
خیلی آسونه و کاربرد زیادی برای بلاگر ها داره.
محمدفاضل گل محمدی
۹۸/۰۴/۰۸
مبارک باشه
انشالله با قدرت تر از قبل

موفق باشی

پاسخ :

ممنون
شما هم موفق باشی
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
سلام چجوری قالب وبلاگتون رو اینقد خوب ریسپانسیون کردی

پاسخ :

ریسپانسیو بود من فقط ویرایشش کردم (خیلی زیاد).
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۰۸
و یه چیز دیگه شما برای آمزشcss و html از چه منبعی استفاده کردی

پاسخ :

https://www.sololearn.com/

البته اینگیلیسی هست
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳