استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

دانلود بازی روز تاریک جنگ پیشرفته

بازی "روز تاریک جنگ پیشرفته" یک بازی ماجراجویی است که در آن فقط از دو رنگ مشکی و زرد استفاده شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های این استودیو است و به وسیله موتور قدرتمند گیم میکر استودیو 1.4 ساخته شده است. این بازی بر روی ویندوز قابل اجرا است.

این بازی بسیار جالب است، اما سرعت حرکت پلیر کمی آرام است و مشکلات زیادی نیز دارد که انشاالله در بازی های بعدی این مشکلات رفع می شود.


تصاویری از محیط بازی:


ویژگی ها:

*حجم: کم

*گرفیک: ساده

*سبک: ماجراجویی

*پلتفرم: ویندوز

*موتور مورد استفاده: گیم میکر استودیو 1.4


  • ۱۳۰۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۶ نظر

گروه N.K.B
۹۷/۰۶/۱۳
خبر بسیار فوری
وبلاگN.K.B{دستیار بیان}نویسنده جذب میکند شما هم میتوانید نویسنده ی این وبلاگ رسمی شوید...
ممنونم از شما
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۳
ممنون که وبلاگ من رو دنبال کردید وبلاگ شما با افتخار دنبال شد باتشکر

پاسخ :

ممنون
فاطمه سادات داوری
۹۷/۰۶/۱۳
باسلام من خیلی دوست دارم بازی درست کنم لطفا یه اموزش از این برنامه که بازی درست می کنید رو کامل بزارید باتشکر

پاسخ :

بله به زودی یه بخش برای اموزش می گزارم فعلا می توانید اموزش های موجود در وبلاگ قبلی من رو مطالعه کنید.
walkingdeadstudio.blog.ir
علی تیموری
۹۷/۰۶/۱۸
خودت ساختی ؟ 

پاسخ :

بله.
علی تیموری
۹۷/۰۶/۱۸
بابا تو دیگه کی هستی ؟

پاسخ :

:-)
The Wolf
۹۷/۰۸/۰۸
سلام لینکت رو گذاشتم ، لینکم رو بزار

پاسخ :

حتما این کارو می کنم
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳