استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

مسابقات بازی سازی

این مسابقه کی برگذار می شود؟

این مسابقه از همین اکنون آغاز می شود و شما تا تاریخ 1398/05/31 بازی خود را به ما تحویل دهید.

بازی را چگونه باید تحویل داد؟

شما می تواند بازی خود را در یکی از آپلود سنتر ها آپلود کرده و برای ما لینک آن را بفرستید.
چند نمونه آپلود سنتر:

با چه موتوری باید بازی را ساخت؟

هر موتوری که دوست دارید.

چه جایزه ای به برنده داده می شود؟

تمام بازی هایی که در این مسابقه شرکت کنند در وبلاگ به طور عمومی قرار داده می شود و همه مردم می توانند آن را ببینند و دانلود کنند (نام سازنده آن را هم می نویسم).
و اما بازی برنده:
به عنوان بازی برتر در این وبلاگ منتشر می شود.

سلام دوستان یکی دو روز پیش دوست خوبم آقای گل محمدی مدیر وبلاگ https://themfg.blog.ir به من یک نظر داد و این نظر بدین صورت بود:


و اما دوباره یک نظر جدید وباز هم جوایز بیشتر. دوست عزیزم آقای عبدالعلی زاده مدیر وبلاگ https://sadra-daily.blog.ir یک نظر به من داد:
آخرین جایزه ای که به دستم رسید. از طرف دوست خوبم آقای صمدیان مدیر وبلاگ http://paradoxst.blog.ir:
 

توضیحات اضافه:

در این مسابقه لازم نیست بازی بزرگ و طولانی بسازید و زمان برای ساخت یک بازی کوچک تایین شده است.
توجه: فقط بازی های ویندوز و اندروید پذیرفته می شوند.
  • ۱۲۲۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۲۶ نظر

امیر عباس
۹۸/۰۴/۲۳
سلام امیدوارم خوب باشید
من قبلا بازی ساختم ولی به دلایلی گیم میکر رو ول کردم اگه ممکنه آموزشات بازی سازی گیم میکر رو قرار بدید تا دوباره شروع کنم و اینم بگم من یه طراح هم هستم البته نه حرفه ای مایل هستید با هم همکاری کنیم.
درضمن قالبتون عالیه

پاسخ :

سلام ممنون
گیم میکر اصلا خوب نیست من رفتم سراغ گادوت انجین.
در مورد همکاری می خواین چطوری همکاری کنید لطفا بیشتر توضیح بدید.
مثلا می خواین تو ساخت و انتشار بازی همکاری کنید یا تو تولید و انتشار آموزش ها؟
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۴/۲۳
ایول!

پاسخ :

شرکت می کنید؟
honest ...
۹۸/۰۴/۲۴
اینکه خیلی عالیه
موفق باشین

پاسخ :

ممنون
شرکت می کنید؟
honest ...
۹۸/۰۴/۲۴
اگه شرکت کنم میبرم😂😂(الکی مثلا)

نمیدونم یذره سرم شلوغه ولی خب ازونجایی که تقریبا یه ماهی فرصت هست شاید شرکت کردم

پاسخ :

بیشتر از یک ماه وقت هست
لطفا شرکت کنید
راستی از چه موتوری استفاده می کنید؟
honest ...
۹۸/۰۴/۲۴
وقت کردم حتما
یونیتی

پاسخ :

:)
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۴/۲۴
بله شرکت میکنم.
اشکالی نداره بازیم برای اندروید باشه؟

پاسخ :

نه اشکالی نداره، اندروید رو هم الان اضافه می کنم.
یه مشکلی تو سیستمم به وجود اومده که شبیه ساز توش اجرا نمیشه.
سعی می کنم درستش کنم.
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۲۵
سلام با لپ تاپ دیدمش غالی شده فقط این تست باشه ها
بازی رو اینجوری طراحی نکنی

پاسخ :

سلام
ممنون
حتما
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۴/۲۵
ممنون.
وقتی قانون جدید رو دیدم نا امید شدم.اما حالا دوباره امیدوار شدم.

پاسخ :

:)
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۴/۲۵
دو تاسوال دارم.
1-میشه توی مسابقه دوتا بازی بدیم؟!
-شما موتور بازی سازی میشناسید که تحت وب باشه.منظورم اینه که نیاز به دانلود و نصب نباشه و تو وبسایت بازی بسازیم.

پاسخ :

بله
====
بله
کنستراکت 3
construct رو جستجو کن تو سایت اصلیش پیداش می کنی.
:)
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۴/۲۵
راستی براتون تبلیغ می کنم.

پاسخ :

ممنون
من هم شما رو لینک می کنم.
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۲۵
سلام میشه نسخه ای که c# رو ساپورت میکنه برام آپلود کنی

پاسخ :

باشه.
mohammad
۹۸/۰۴/۲۵
منتظر حضور من در مسابقه باشید
قطعا برنده منم!!!!!

پاسخ :

:0
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۴/۲۵
پس منتظر حضورم باشید.

پاسخ :

:)
علی زیرایی
۹۸/۰۴/۲۵
قالب زیبایی هست

پاسخ :

ممنون
سایت شما هم خیلی فعال هست.
:)
BlackJack ...
۹۸/۰۴/۲۶
با سلام خدمت مدیر وبنمای آپروم

محمدفاضل گل محمدی هستم مدیر وبلاگ The MFG
این نظر رو مینویسم تا حمایت خودم را از بازی سازان اعلام کنم/
چطور؟
اینطور:
بعد اتمام مسابقه و تحویل آثار و بعد از مشخص شدن نفر برتر، جوایزی از طرف وبلاگ The MFG دریافت خواهد کرد.
شرح جوایز:
درج در قسمت «آینده ساز» وبلاگ
درج اثر در وبلاگ
دریافت دوره صفر تا صد آموزش برنامه نویسی Python و HTML با زبان فارسی(مقدماتی)

پاسخ :

سلام

ممنون خیلی هم عالی

حتما به بخش جوایز اضافه می کنم

======
راستی دوره آموزشی رو از کجا خریداری کردی؟
Alireza Paikar
۹۸/۰۴/۲۶
سلام
من شما رو تبلیغ لینک کردم
و اینکه لینک قالبتون رو میشه به سایتم بفرستید استفاده کنم
مرررسی ممنون بووس

پاسخ :

سلام
ممنون من هم شما رو لینک می کنم
خیر، ولی لینک قالب اصلی رو که ویرایشش کردم رو می دم شاید به دردتون بخوره.
:)

Alireza Paikar
۹۸/۰۴/۲۶
ببخشید چه شکلی باید قالب اضافه کنم؟؟

پاسخ :

این طوری:
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۲۶
سلام وبلاگتون تو الکسا وبلاگ دنیای کامپیوتر رو پشت سر گذشته با 2000 رتبه تبریک میگم

پاسخ :

سلام
ممنون از این خبر خوب.
:)
آب حیات ، زمین
۹۸/۰۴/۲۹
سلام
وب بسیار خوبی دارید
سپاس.

پاسخ :

سلام
ممنون
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۵/۰۲
سلام.منم برای برنده جایزه دارم.
۱-درج بازی در وبلاگ
۲-دریافت آموزش بازی سازی بدون کد نویسی در اندروید.
دو تا سوال هم دارم:
۱-اشکال نداره بازی رو زیپ بزارم(به خاطر راحت تر بودن در دانلود و آپلود)
۲-بازی رو عمومی بزلرم یا خصوصی

پاسخ :

سلام
ممنون
----------
1. نه، فقط اجرا بشه حله.
2. عمومی
هادی جعفرزاده
۹۸/۰۵/۰۴
ببخشید یه سوال اون وقت اون بازی‌هایی که برنده نمیشن رو چیکار می‌کنین شما خیلی راحت می‌تونید بازی های آنان را به نام خودتون ثبت کنید لطفا یه توضیحی بدید در ضمن به نظرم باید جایزه برنده خیلی بیشتر باشه من خودم بازی سازم و انیمیشن ساز و با موتور یونیتی کار می‌کنم اگه یه توضیح قانع کننده بدید شاید شرکت کنم

پاسخ :

یکسریی تغییرات ایجاد شد:
http://upprom.blog.ir/post/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

لینک کوتاه:
https://xip.li/SEioJf
mahdi sam
۹۸/۰۵/۰۵
سلام منم برای پلتفرم اندروید میسازم منم شرکت میکنم و اگه کسی برحده شد منم بهش یه جایزه دارم

منتشر بازیش در وبلاگم

پاسخ :

سلام
ممنون
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۵/۰۷
سلام.درباره ی آموزش ساخت بازی اندروید:
هنوز آموزشش کامل نشده.تا چند روز دیگه آمادس

پاسخ :

سلام
موفق باشی.
:)
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۸/۰۵/۱۴

سلام.این آموزشی که قراره ب برنده بدم زیاد حرف ای نیست.و فقط دو مدل برنامه میشه ساخت.اشکالی نداره؟

پاسخ :

سلام
نه اشکالی نداره.
محمدفاضل گل محمدی
۹۸/۰۶/۰۴

از مسابقات خبری نشد؟؟

پاسخ :

خیر

هیچکی تو مسابقه شرکت نکرد!!!
محمد
۹۸/۰۶/۰۵

سلام 

 

بالاخره کی برد مسابقه رو

پاسخ :

سلام

هیچ کس در مسابقه شرکت نکرد!!!
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۲