استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

دانلود بازی اسپایدر من

در بازی "اسپایدر من" شما مرد عنکبوتی هستید و باید با گذر از راه‌های پیچ در پیچ به مقصد برسید. این بازی توسط کامیار سعادتمند مدیر وبلاگ gamefun به وسیله موتور گیم میکر 8 برای سیستم‌عامل ویندوز ساخته شده.

 

تصاویر:

 

ویژگی ها:

*حجم: کم

*گرفیک: ساده

*سبک: گذر از پیچ در پیچ

*پلتفرم: ویندوز

*موتور مورد استفاده: گیم میکر 8

 

  • ۶۵۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۶ نظر

رادمهر ..
۹۹/۰۴/۱۲
باحاله
+
چرا نمیزنی تو کار مود یا ساخت بازی های سه بعدی؟

پاسخ :

من نساختم، آقای سعادتمند ساختن

کلا بازی سازی رو گذاشتم کنار :|
رفتم برنامه نویسی
:)
Mhds 82
۹۹/۰۴/۱۲
داداش این چیه :||||||||||
اینو تو 5 دیقه میسازم :|
داداش بنظرت دوباره ساخت بازی آنلاینو شروع کنم😅 ؟

پاسخ :

ارسالیه

اگه می‌تونی شروع کن
ولی مثل قبل نشه که تا نصف بری بعد پشیمون بشی
؛)
Mhds 82
۹۹/۰۴/۱۲
میتونم اینبار توش php و node.js و c# هم هست (B

پاسخ :

آفرین سعیتو بکن
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۵/۰۵
منو دنبال میکنی دنبال کننده ها 0 هست

پاسخ :

جعبه دنبال کننده ها غیر فعاله!!!
چطوری دنبالت کنم؟!؟
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۵/۲۷
از طریق این لینک
http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=gamefun.blog.ir
منو دنبال کن این طوری هم میشه دنبال کرد

پاسخ :

اوکی
حصـــــــcafeh.ـــــین ..
۹۹/۰۷/۱۵
:)

پاسخ :

:)
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳