استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

اولین وبلاگ من + یه خبر

سلام

ببخشید که یه مدته دوره گیم میکر رو منتشر نمی‌کنم. ولی نگران نباشید چون قراره همش رو تو یه قسمت خلاصه کنم: ساخت پروژه


خب بریم سر اصل مطلب

من اولین وبلاگم رو سال 97 تو بلاگفا زدم

اسمش "استودیو مرده متحرک" بود و اولین هدفم این بود که بازی‌هایی که ساختمو توش منتشر کنم. بعد یکم گسترشش دادم و چیزای دیگه‌ای مثل داستان و عکس هم توش گذاشتم. البته هیچ بازدیدی نداشتم و خیلی رو اعصاب بود!!!

در نتیجه یکم بیشتر درباره سرویس‌های وبلاگ دهی تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که به بلاگ بیان مهاجرت کنم. همین کار رو هم کردم. یه وبلاگ با همون اسم ساختم و شروع کردم به انتشار بازی‌هایی که ساخته بودم.

وقتی وبلاگ جدید رو ساختم، رفتم به پنل بلاگفا و خواستم آدرس وبلاگ جدید رو تو وبلاگم بذارم؛ اما بلاگفا گفت: «قرار دادن لینک blog.ir مجاز نمی‌باشد!»

منم اعصابم خرد شد و زدم کلا پاکش کردم. ولی زود پشیمون شدم و رفتم دوباره همون آدرس رو اشغال کردم تا کس دیگه‌ای ثبتش نکنه.

امروز هم بر اساس یه نسخه دانلود شده از اون وبلاگ، دوباره باز سازیش کردم و الان می‌تونید ببینیدش.

آدرس: http://walkingdeadstudio.blogfa.com/

  • ۲۶۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۶ نظر

علیرضا آهنی
۹۹/۰۵/۰۸
پس شما هم از بلاگفا شروع کردی منم سال 96 اولین وبلاگم رو توی بلاگفا ساختم ، درباره الکترونیک بود. ادرسش رو یادم رفته خیلی بلند بود

پاسخ :

بله تقریبا همه از بلاگفا شروع کردن
بازدید داشتی؟
علیرضا آهنی
۹۹/۰۵/۰۸
اره یه 2 نفری بودن هی سوال میپرسیدن ، یکیشون درباره وبلاگ یکیشونم دربارع الکترونیک البته من از همون اول دنبال افزایش بازدید و seo بودم (:

پاسخ :

:)
؟؟ ??
۹۹/۰۵/۰۸
من فروردین امسال به بیان آومدم
قبلش هم چیزی درمورد وبلاگ نمیدونستم
کرونا آومد تونستم از شر معلم ها راحت بشم
وقت آزاد داشته باشم و تو اینترنت چرخیدم تا بیان رو دیدم

پاسخ :

خوش اومدید
:)
؟؟ ??
۹۹/۰۵/۰۸
راستی الان دیدم
تو گیلان هستی؟؟
منم تو گیلانم

پاسخ :

آره
جالبه :)
:/ \:
۹۹/۰۵/۰۸
یادش بخیر منم ی وبلاگ بلاگفا داشتم
یروز با شوق دیدم نظر دادن
رفتم بخونم
اسپم بود
بعدش دیگه هیچوقت اون ادم سابق نشدم :/

پاسخ :

کلا بلاگفا بازدید خوبی نداره
بلاگ خیلی تعاملی تره
:)
سیّد محمّد جعاوله
۹۹/۰۵/۰۸
خوش اومدید
موفق باشید

پاسخ :

:)
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳