استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

دوره آموزش ساخت بازی یوهاهاها (قسمت اول)

خیلی ها بازی یوهاهاها رو قبلا دیده بودند و بازی کرده بودند. من در این پست آموزش ساخت بازی یوهاهاها رو قرار می دم.
این آموزش به درخواست یکی از دنبال کنندگان ضبط شد:

اگر شما هم درخواستی دارید در بخش "اطلاعات و ارتباطات" به من بگید.

پیشنمایش:



این فیلم آموزشی در آپارات قرار داده شده است:

فایل های تمرینی هم اینجا قرار دادم:
  • ۶۵۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۶ نظر

محمدفاضل گل محمدی
۹۸/۰۴/۱۴
واقغا خیلی خوشحال شدم که در کشور عزیزمان، فرزندانی همچون شما بزرگوار وجود دارد.

سربلند و پیروز باشید.
از آموزش بسیار فوق العاده حضرتعالی خیلی لذت بردم.
ممنون/

پاسخ :

ممنون

شما خیلی لطف دارید.
معلمی از جنس اینده
۹۸/۰۴/۱۵
سلام خیلی این اموزش عالی بود بازم از این اموزش ها بزار .

پاسخ :

سلام
ممنون
هر جمعه یه آموزش میذارم.
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۱۶
سلام چطور قالبتو اینطور خوب ریسپانسیو کردی

پاسخ :

ریسپانسیو بود
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۱۶
یعنی چی ریسپانسیو مگه قالب های بلاگ بیان از اولش ریسپانسیو هستند😑😑😑

پاسخ :

نه
من از وبلاگ عرفان قالبمو برداشتم:
erfanwd.blog.ir
mahdi 8d
۹۸/۰۴/۱۶
آهان فهمیدم باید از اون بپرسم ممنون

پاسخ :

اگه منظورت ریسپانسیو کردن قالب هست باید بگم که وبلاگ عرفان سالهاست که غیر فعاله.
می تونی از این وبلاگ ها بپرسی:
naghl.blog.ir
skylove.ir

البته میشه کد قالب های ریسپانسیو رو چک کنی تا شاید یاد بگیری چطوری ریسپانسیو میشه. من که چیزی حالیم نمیشه.

mahdi 8d
۹۸/۰۴/۱۶
ممنون خودم دیدم غیر فعال شده اما اون قالب ساز آنلاین فوقالعاده است واقعا خیلی در این کار مهارت داره😲😲😲

پاسخ :

:)
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳