استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

شرایط ثبت بازی شما در استودیو بازی سازی آپروم

سلام

من در پستی اعلام کردم که قراره بازی‌های شما رو کاملا رایگان در این وبلاگ قرار بدم.

و اما شرایط:

  • فقط و فقط بازی‌های ویندوزی و اندرویدی
  • بازی های ویندوزی حجم باید کمتر از 100 مگ باشه
  • بازی های اندرویدی حداقل باید در یکی از مارکت‌های کافه بازار، مایکت، ایران‌اپس و پارس‌هاب قرار گرفته باشه
چگونگی ثبت بازی ویندوزی:
بازی تون رو در یک آپلود سنتر آپلود کنید و لینکشو کپی کنید
به این صفحه برید و نام خودتون، نام استودیوتون و نام بازی تون رو به همراه لینک محل آپلود بازی رو ارسال کنید
بقیش با خودمون

چگونگی ثبت بازی اندرویدی:
بازی تون رو تو یکی از مارکت‌های اندرویدی قرار بدید و لینکشو تو این صفحه برامون ارسال کنید
بقیش با خودمون

سوالی داشتین بپرسید
  • ۳۸۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۷ نظر

Mhds 82
۹۹/۰۲/۲۰
عالیهههه ایول👍👍👍❤❤❤❤

پاسخ :

ممنون
:)
محمد صدرا عبدالعلی زاده
۹۹/۰۲/۲۰
ایده ی جالبیه

پاسخ :

ممنون
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۴/۱۲
سلام من بازی اسپایدر من رو تو گیم میکر طراحی کردم میشه داخل وبلاگتون بزراید
این لینک:http://s12.picofile.com/file/8401687326/1.exe.html

پاسخ :

سلام
بازی جالبیه فقط یکم سخته
حتما می‎ذارم
:)
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۴/۳۰
سلام میشه بازی جدیدمو که اسمش نینجا هست و واسه موبایل هست بذارید
اینم لینکش:http://s12.picofile.com/file/8403405176/18798.html

پاسخ :

سلام
لطفا تو یکی از مارکت‌ها قرار بدینش:

بعد لینکشو به ما بدید
:)
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۵/۰۵
من "نینجا" تو کافه بازار آپلود کردم بهم گفت تا "1 هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد" عکس های بازی هم گذاشتم تو کافه بازار میتونی تهیه کنی بعد بزاری تو سایتت الان دیگه مشکلی نداره؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

هر وقت منتشر شد فقط لینکش رو برام بفرست.
بقیش با خودم
:)
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۶/۲۸
سلام اقا کامران اینم لینک بازی اندروید که گفته بودی:
http://cdn.myket.ir/apk-files/farsiapps/com.wninja_11595792_1555198799.apk?md5=9SumvOFL6iyTDrnd2DcTKg==&expires=1600675972&tag=4CDB4918FE4F8FF4245986F1FD991ED5

پاسخ :

سلام
این چیه الان؟
گیر آوردی منو؟
یه نینجا گوشه صفحه که تیر میزنه؟
لینکو درست فرستادی؟
کامیار سعادتمند
۹۹/۰۶/۳۰
نه این شکلی نیست باید بهتر کار کنه بالا پایین بره لابود مشکل از جای دیگه ایی هست من درستش میکنم ارسال میکنم دوباره

پاسخ :

اوکی
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳