استودیو بازی سازی آپروم

همه چیز درباره بازی سازی

این وبلاگ دیگر فعالیتی نمی‌کند...

دوره آموزش ساخت بازی یوهاهاها (قسمت سوم)

بالاخره با یک رو تاخیر قسمت سوم از دوره آموزش ساخت بازی یوهاهاها ساخته شد. اگر قسمت های قبلی را مشاهده نکرده اید حتما آنها را مشاهده کنید:

قسمت اول

قسمت دوم

در این قسمت شما یاد می گیرید چگونه دشمنان این بازی را بسازید.

با ما همرا باشید با دوره آموزش ساخت بازی یوهاهاها.


پیشنمایش:


این فیلم آموزشی در آپارات قرار داده شده است:

فایل های تمرینی هم اینجا قرار دادم:
  • ۴۴۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

۳ نظر

حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
۹۸/۰۴/۲۹
لایک

پاسخ :

ممنون
محمد قلیچ خانی
۹۸/۰۴/۲۹
ممنون بابت زحمتی که می کشی و آموزش بازی سازی رو قرار می دی !
گرچه به درد من نمی خوره ولی خب می دونم که لطف بزرگی می کنی ..
فقط پیشنهاد می کنم اگر می خوای کیفیت آموزشت بره بالا خودت صحبت کن بجای این که بخوای بنویسی .. و آهنگ زمینه آموزشت هم ترسناکه :|
و این که پخش کننده فیلم رو توی مطلبت قرار بدی قشنگ تره بنظرم :)

پاسخ :

خواهش می کنم
دیگه از این به بعد کتاب می نویسم خیلی به صرفه تره، هم حجمش کمه و هم اینکه لازم نیست کل روز منتظر وایسم تا ذخیره بشه و آپلود بشه و پردازش بشه، گذاشتن فیلم تقریبا 6 ساعت طول می کشه!!!
چون تو آپارات گذاشتم فکر نکنم بشه، ولی امتحان می کنم.
محمد قلیچ خانی
۹۸/۰۴/۲۹
کتاب هم ایده خوبیه ولی فکر می کنم فیلم آموزشی یه چیز دیگس !
اکثر افراد ترجیح می دن فیلم ببینن تا کتاب بخونن .. حداقل در مبحث آموزشی .
برای درج فیلم هم امتحان کن ، موفق نشدی من یه اموزش تو وبلاگم گذاشتم به دردت می خوره .

پاسخ :

گذاشتم.
با دنبال کردن این این وبلاگ از جدیدترین مطالب با خبر شو و بروز باش.

بازی نکن...
...بازی بساز
استودیو بازی سازی آپروم - ۱۴۰۳